top of page

Bases del sorteig “Entrega de premis a casa”

  1. Com participar?

  2. Ser membre d’una comissió pertanyent a la Junta Local Fallera de Xàtiva.

  3. Segueix a la Junta Local Fallera de Xàtiva al seu perfil d’Instagram (@jlfxativa) o al seu perfil de Facebook depenent de la xarxa social en la que es presente la foto.

  4. Fes-te un Selfie a ta casa amb un distintiu de la teua comissió, com potser el mocador o el polo.

  5. Publica el Selfie al teu compte d’Instagram (com a publicació o a les històries) nomenant a @jlfxativa i amb el hashtag #EntregaDePremisACasa entre les 19:00 hores i les 23:00 hores del dia 19 de setembre. En el cas de participar a Facebook, s’haurà de muntar la foto amb el hashtag anteriorment nomenat.

  6. 2. Qui pot participar?

  7. Qualsevol persona que es trobe inscrita al cens d’una comissió fallera de la ciutat de Xàtiva.

  8. Podran participar, però quedaran exclosos:

  9. Membres de l’executiva de la Junta Local Fallera de Xàtiva.

  10. Treballadors/es d’ADEXA.

  11. Quedaran excloses del sorteig aquelles publicacions que no s’ajusten a les bases.

  12. 4. Què es sorteja?

  13. Un total de 5 bons, valorats en 100€ cadascú a consumir als comerços associats a ADEXA en la propera Fira Outlet en tenda.

  14. D’aquests bons 3 aniran destinats als participants d’Instagram i els altres 2 als participants de Facebook.

  15. 5. Altres consideracions

  16. El jurat, format per membres de la JLF i d’ADEXA, es reunirà la setmana següent a la finalització del termini per a realitzar el sorteig, que es farà mitjançant un software informàtic aleatori.

  17. Una vegada fet el sorteig, es publicarà el resultat als perfils de la JLF i es comunicarà a les persones premiades.

  18. La participació en el present sorteig implica el coneixement i l’acceptació de les bases.

2 visualizaciones0 comentarios

Comments


bottom of page